خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/12 - 16:07
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
مبلغی بیان کرد:

احداث پست برق فشار قوی 230 کیلوولت و پست 63 کیلوولت در کوهدشت و رومشکان

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس، از احداث پست برق فشار قوی 230 کیلوولت در کوهدشت و پست سوم 63 کیلوولت در رومشکان به عنوان خدمات بزرگی در این منطقه در جهت تامین زیرساخت‌های لازم در حوزه برق یاد کرد.

محمدرضا مبلغی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جزییات تامین زیرساخت‌های لازم در حوزه برق حوزه انتخابیه خود، گفت: قبل از آغاز این دوره از مجلس کوهدشت یک و دو و رومشکان تنها 2پست 63 کیلوولت داشتند اما در طول 3سال گذشته 2پست بزرگ برای این دو شهرستان احداث شد کمااینکه پست برق فشار قوی 230 کیلوولت کوهدشت احداث شده و آماده افتتاح است.



نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: دومین پست که زیرساخت مهمی برای شهرستان رومشکان است احداث پست 63 کیلوولت در رومشکان است و این در حالی است که این منطقه در گذشته تنها با یک ترانس کار می‌کرد که پاسخگوی نیاز نبود و در زمان وقوع سیل در سال 98 نیز این ترانس را به پلدختر منتقل کردند.



وی تصریح کرد: هم‌اکنون ساختمان این پست ساخته و آماده شده است و احداث آن خدمت بزرگی به این منطقه است چراکه هر گونه توسعه اقتصادی و صنعتی یا انتقال آب در رومشکان از طریق این پست امکانپذیر می‌شود.  



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: از دیگر اقدامات انجام شده در این منطقه سیم‌کشی و تامین روشنایی و احداث شبکه فشار قوی متوسط و ضعیف برای حدود 88 کیلومتر در کوهدشت و 35 کیلومتر در رومشکان است.  همچنین 2018 چراغ جدید در کوهدشت و 2010 چراغ در رومشکان جهت تامین روشنایی نصب شده است.



عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: پست سوم 63 کیلوولت برای رومشکان نیز به زودی به همت وزارت نیرو با تامین زمین مناسب برای آن، احداث خواهد شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 373965
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار